Oyun

Tom Clancy’s The Division 2 – İnceleme

Tom Clancy’s The Division 2 – İnceleme
Emre Türkoğlu

Ubisoft’un yine bizi heyecanlandırıp sonrasında hevesimizi kursağımızda bıraktığı yeni bir oyunu var: The Division 2.  Amerika Birleşik Devletleri’nin bir felaketten geçtiği ilk oyundan 6 ay sonrasında geçen The Division 2‘de, ilk oyundaki virüslerin etkisinin geçtiğini görüyoruz ancak artık ülkeyi terör ile kontrol etmeye çalışanlara karşı mücadele veriyoruz.

Oldukça iyi bir dünya tasarımına sahip olmasına rağmen gereksiz bir renk cümbüşü var. Felaketten çıkmamıza rağmen her şey gülük gülistanlık gibi veya Fortnite oynuyoruz gibi hissettirmeye çalışmışlar. Neden? Bilemiyoruz, büyük ihtimal popüler oyunlara ayak uydurmak için.  Hikayenin başında  Amerika’nın kalbine Washington’a gittiğimiz The Division 2‘de SHD’lerin üssünün Beyaz Saray’a götürdüğünü görüyoruz. Buradan itibaren adım adım ilerleyerek Amerika’ya tekrar demokrasi getirmeye çalışıyoruz.

ccdr2ui236xfj2sn4nxq

Düşmanların ve NPC’lerin yapay zekası geliştirildi dense de hala geri zekalılar. Cover almış ilerlerken yanlışlıkla karşısına çıkmama rağmen avel avel bakıp herhangi bir ateş açma girişiminde bulunmuyorlar. Ayrıca bazı düşmanların silahı yok, üzerinize kazma kürek ile koşuyorlar ancak bu elemanlara şarjör boşaltmama rağmen ölmüyorlar.

Geliştirilmiş craft sistemi olduğu için loot yapmayı sevenler için iyi bir fırsat. Craft için gerekli eşyalar düşmanın üzerinden düşebiliyor, görevlerden ödül olarak verilebiliyor ya da başka yerlerde bulabiliyorsunuz. Ancak malzemeler craft için yeterli değil. Blueprint adı verdiğimiz plan diyebileceğimiz taslak malzemesi de gerekiyor. Onu da elde ederseniz silah ve ekipmanlarınızı inşa edebilirsiniz.

ihzdhryjhtdiu0sfsuk6

Fizik motorunu gayet yeterli buldum. Çatışırken siper almak veya siperden sipere geçmek çok kolay ve işlevsel olmuş. Ya da aniden düşman ateşine karşı yuvarlanarak kaçabiliyorsunuz. Çatışmalar ise yine eğlenceli olmuş ancak keşke vuruş hissini biraz daha verebilselerdi. Bunun yanında doğa da gayet iyi olmuş. Çimler, ağaçlar ve sular hoş olmuş.

Grafikler ise 2019 standardının altında kaldığı yetmiyormuş gibi iğrenç texture sorunları var. Genel olarak doku kalitesi çok düşük gözüküyor. Ayrıca oluşan gölgelendirme sorunları yaramıza tuzu  basıyor. Texturelar oluşmuyor, yanınıza gittiğinizde aniden oluşuyor. Belli zaman sonra can sıkabiliyor ancak güncellemelerle düzeltmek çok zor olmasa gerek.

kdko5asynsf0f9kahe3t

Genel olarak oyunu beğenmedim diyemem ama beklentilerimin çok altında kaldı. Fakat gelecek ücretsiz DLC’ler ve yamalar ile oyunun gitgide güzelleşeceğine eminim. Bu arada oyunu PS4 platformunda oynadık birkaç konuyu ona göre de değerlendirebilirsiniz. Çünkü 30 FPS oynamak artık üzücü bir durum.

Yorum eklemek için tıklayın

Cevap Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Oyun
Emre Türkoğlu
@trkglemre

İletişim / contact; emre@cizgiroman.com

Daha Fazla Oyun

chaosbane

Warhammer: Chaosbane İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
deathgarden-bloodharvest-tq

Deathgarden: BLOODHARVEST İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
hell let loose

Hell Let Loose İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
void bastards

Void Bastards İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
maxresdefault

Spellforce 3: Soul Harvest İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
Diesel_product_thecycle_The-Cycle_Post_2_Image-1920x1080-60d5fad08b796b22c90b02c38b631c0701d466f2

The Cycle İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
Lof2_1920x1080-hero

Layers of Fear 2 İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
pathologic-2

Pathologic 2 İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
1553975329_risk-of-rain-2

Risk of Rain 2 İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019

Cizgiroman.com’da bulunan tüm yazı, resim video ve içeriklerin telif hakları Cizgiroman.com'a aittir. İzinsiz ve referans gösterilmeden paylaşılamaz.


Contact: emre[at]cizgiroman.com
info[at]cizgiroman.com

Copyright © 2014 Cizgiroman.com Tüm Hakları Saklıdır.