İnceleme

Shadows: Awakening Mini İnceleme

Shadows: Awakening Mini İnceleme
Baha Tan Oral

Baştan söyleyeyim bu oyun ne Divinity Original Sin olmaya ne de Pillars Of Eternity olmaya aday. Bu oyun izometrik RPG oyunlarını bir de böyle oynayın diyerek çıkmış bir oyun.

Shadows: Awakening’in sunduğu farklılık şu: Oyunu 2 modda oynayabiliyoruz. 1. modda gölge modunda yani ölüler diyarın oynarken ikinci modda normal modda oynuyoruz bu modlara geçiş yapmak oldukça kolay. Tek tuşla iki evren arasında gidip gelebiliyoruz. Bazı yaratıklar sadece gölge evreninde gözükürken bazıları ise sadece gerçek evrende gözüküyor.

Elbette gölge ve gerçek evren ile gidip gelmemizin işlevsel olarak bir çok sebebi var.

İlk sebebimiz hazineler bazı hazine çeşitleri gölge evreninde olurken bazıları sadece gerçek evrene özel oluyor. Başka bir özellik ise bosslar. Bosslarla dövüşürken birden fazla phase yani evre ile karşılaşıyoruz bu evreler 2 farklı şekilde oluyor. Tahmin edebileceğiniz üzere yaratık ya sadece gölge evrenindeyken hasar alıyor ya da sadece gerçek evrendeyken hasar alıyor. Fakat düşman hasar almasada istediğimiz evrendeki karakterimiz ile skill atabilmemiz mümkün. Skill demişken biraz da skillerden bahsedeyim. Oyunda oldukça geniş bir skill ağacı mevcut. Fakat yanımıza max 3 skill alabiliyoruz. Her karakterin farklı skilleri olması oyunu bir tık daha üste çıkartıyor. Hangi skilli alacağımız, hangi itemleri kullanacağımızı ve puanlarımız hangi statlara vereceğimizi ise biz belirliyoruz. İtemler ise otomatik olarak hangisi daha güçlü ise onu kuşanıyoruz fakat biz hiçbir şey yapmıyor değiliz. Verdiğimiz skillere göre buz skillerine bonus sağlayan yoksa ateşe göre mi bonus sağlayan silahı seçmek ise bize düşüyor. Bunun yanında bir de craft sekmesi ile ilgileniyoruz.

Gelelim ikinci sebebimize: Puzellar. Oyunun en iddialı olduğu noktalardan bir diğeri ise puzellar. Farklı farklı hazırlanmış bir çok puzzle mevcut bir tane örnek vermek gerekirse. Gerçek dünyadayken geçemediğimiz bir geçitten geçmemiz gerekiyor fakat bu geçitler hareketli. Gerçek evrende bu geçidin doğru yere gelmesini bekleyip gölge evrenine dönüp normal haldeyken geçemediğimiz geçitlerden geçiyoruz.

Sanırım bahsedeceklerim bu kadar. Dediğim gibi ne başarılı grafikleri olduğunu ne başarılı bir RPG sistemi olduğunu söyleyebilirim fakat izometrik RPG seviyorsanız bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Yorum eklemek için tıklayın

Cevap Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İnceleme

Daha Fazla İnceleme

chaosbane

Warhammer: Chaosbane İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
deathgarden-bloodharvest-tq

Deathgarden: BLOODHARVEST İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
hell let loose

Hell Let Loose İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
void bastards

Void Bastards İnceleme

Baha Tan Oral11 Haziran 2019
Screen Shot 2019-05-17 at 02.14.47

Ergenekon Destanı – Ejderhanın Rüyası İnceleme (Çekiliş)

Emre Türkoğlu29 Mayıs 2019
maxresdefault

Spellforce 3: Soul Harvest İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
Diesel_product_thecycle_The-Cycle_Post_2_Image-1920x1080-60d5fad08b796b22c90b02c38b631c0701d466f2

The Cycle İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
Lof2_1920x1080-hero

Layers of Fear 2 İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019
pathologic-2

Pathologic 2 İnceleme

Baha Tan Oral27 Mayıs 2019

Cizgiroman.com’da bulunan tüm yazı, resim video ve içeriklerin telif hakları Cizgiroman.com'a aittir. İzinsiz ve referans gösterilmeden paylaşılamaz.


Contact: emre[at]cizgiroman.com
info[at]cizgiroman.com

Copyright © 2014 Cizgiroman.com Tüm Hakları Saklıdır.